Opus streeft naar 100% tevreden klanten
Ben je niet tevreden over een artikel of heb je je vergist bij de aankoop? Dan kan je het artikel binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retour sturen. Het artikel moet compleet (inclusief alle accessoires), en indien redelijkerwijs mogelijk, in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking retour. Het aankoopbedrag wordt binnen +/-5 werkdagen overgemaakt naar je bankrekening, of het artikel wordt na overleg geruild.
Stappenplan voor ruilen en retourneren
Stap 1: Om een artikel te kunnen ruilen of retourneren heb je een retourformulier nodig. Om dit formulier per mail te ontvangen stuur je een mail naar klantenservice@opus.nl met je naam, klant- en factuurnummer, om welk artikel het gaat en de eventuele reden waarom je het artikel wilt ruilen of terugsturen.
Stap 2: Je ontvangt van ons een retourformulier per mail. Indien nodig nemen we voor nader overleg contact met je op.
Stap 3: Stuur het artikel inclusief retourformulier naar ons gratis antwoordnummer. Het aankoopbedrag wordt binnen +/- 5 werkdagen overgemaakt naar je bankrekening, of het artikel wordt na overleg geruild.
Uitzonderingen
Een aantal artikelen komt niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:
Bij twijfel kan je op werkdagen van 10:00 tot 17.00 uur contact opnemen met onze klantenservice.
Stuur een e-mail naar klantenservice@opus.nl of bel 0172-233004