0 item(s)
Op werkdagen voor 18.00 uur besteld, morgen in huis
30 dagen bedenktermijn
Slechts € 2,95 verzendkosten

30 dagen bedenktermijn
Ben je niet tevreden over een artikel of heb je je vergist bij de aankoop? Dan kan je het artikel binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retour sturen. Het artikel moet compleet (inclusief alle accessoires), en indien redelijkerwijs mogelijk, in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking retour. Het aankoopbedrag wordt binnen 3 werkdagen overgemaakt naar je bankrekening, of het artikel wordt na overleg geruild.

Wil je weten welke artikelen in aanmerking komen en hoe je gebruik kan maken van deze service? Lees dan meer over de 30 dagen bedenktermijn.

Verkeerd artikel ontvangen
Bestellingen worden door het team van Opus met de grootst mogelijke zorgvuldigheid verwerkt en verzonden. Helaas kan er weleens eens iets misgaan. Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan via klantenservice@opus.nl. Onze klantenservice zal het probleem z.s.m. oplossen.


Defect artikel ontvangen
Heb je een defect artikel ontvangen? Stuur dan een mail naar klantenservice@opus.nl met je naam, klantnummer en omschrijving van het defect.

Onze klantenservice neemt dan spoedig contact met je op om het artikel om te ruilen.

Defect artikel binnen de garantietermijn
Mocht een artikel tijdens gebruik defect raken, dan kan je natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze artikelen is de garantietermijn van de fabrikant van toepassing. Wij hebben geen eigen reparatiedienst en laten defecte artikelen altijd herstellen door de fabrikant. Gedurende de garantieperiode regelt Opus alles wat nodig is om je aankoop gerepareerd terug te bezorgen, zonder extra onderzoeks- of reparatiekosten voor jou als klant.

Heb je een defect binnen de garantietermijn? Stuur dan een mail naar klantenservice@opus.nl met je naam, adresgegevens en omschrijving van het defect. Onze klantenservice neemt dan spoedig contact met je op.

idealafterpaypostnltrustpilot